יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

כוחה של אהבה / Solee

אני מפחדת.. אני מפחדת מהעצמה של אהבה
שגורמת לי להרגיש כל כך חלשה אך בו זמנית כה חזקה.
האהבה... האהבה משנה רגשות ומשאירה אותם בו זמנית
מצד אחד אני יכולה להיות כזו מאושרת אך מצד שני ממש עצובה.
האהבה משנה את הזמנים, את קצב פעימות הלב, את המחשבה
הזמן יכול לעבור במהירות כה רבה אך בכל זאת כל כך לאט .
לאהבה יכולה להיות המון גורמים , אך תמיד תתלה באחד
אהבה הזו תמיד תהיה שקופה אך מפתיעה אותך שמדובר בך.
אז כן.. אהבה גורמת לי להרגיש כל כך חלשה למולך ,
אך כל כך חזקה כדי לא לוותר מקשיים שעברו
אני יכולה להיות מאושרת למחשבה עלייך , אך עצובה בריקנות בלעדייך
הזמן עובר מהר לידך אך כל דקה נראית כמו נצח כשאספור את השניות ללא קולך
הלב פועם בעוצמתיות שנדמה כי אפשר לשמוע אותה למרחקים
אך בו זמנית אני רגועה כי נמצאת במקום רצוני , לידך
וכשאחבק אותך יישר בזרועותיי ירעדו ידיי , אך הן יהיו מספיק חזקות
כדי לא להפיל אותך על טעויותייך
והאהבה השקופה שנדמה שאי אפשר אותה להסתיר
תפתיע אותך כל פעם מחדש , כשלא תוכל אותה להסביר

תגובה 1:

  1. אם יש משהו שאינו מפחיד זו האהבה כשהיא בלתי תלויה. אהבה שמפחידה או שמעוררת חששות אינה ראויה לזמן שלך ומגיע לך יותר ללא ספק. אהבה מרגשת מסעירה מעציבה מערבלת חושים אך אינה מאימת או מפחידה.
    מאחלת שנים רבות של אהבות רבות ותגליות מופלאות עליה ועליך.

    השבמחק