יום שלישי, 12 במרץ 2013

ארבה הגיע פסח בא / יעל עובדיה

משטרה שלום!
-שלום וברכה!
מדברת יוגבה!
כן, מה את צריכה?
ראיתי ארבה!
הרבה של מה?
ארבה! ארבה!
נו, מה את סתומה?!
הרבה של מה?!
של ארבה! של ארבה!
ממש מעל העיר!!
גברת, תנשמי ותנסי להסביר.
ראיתי ארבה,
אני נשבעת!
תקשיבי גברת,
את כנראה משוגעת.
אדוני, אני בהיסטריה,
נסה להבין –
יש כאן ארבה,
אתה לא תאמין!
בסדר, בסדר,
אני אשתדל לזרום!!
אני רושם לך דוח מצב,
אז.. אממ.. מה לרשום..?
תרשום –
      הרבה ארבה
       מעל שמי העיר
       ואם הוא ינחת
       דבר לא ישאיר!
       יאכל את הכל,
       כל עלה ומקל!
זה פתאום הגיע,
עוד קשה לעכל...
טוב, ו..
תוכלי לי לומר
כמה הרבה שם היה,
במספר?
היו שם הרבה....
שנייה, לא הבנתי –
הרבה הרבה??
כן, בגלל זה טלפנתי!!
תקשיבי גברת,
נמאס לי ודי!
נראה לי פשוט
את עובדת עליי!
הרבה... הרבה... ניסיתי לזרום,
אבל את קצת הוזה, אולי יש לך חום!
תסתדרי לבד,
את צריכה אשפוז!!!
עכשיו, תסלחי לי,
אני חייב לזוז.
למשטרת ישראל
 יש עבודה וחיים,
חוץ מלהקשיב
לדיווחים דימוניים.
קיבלתי קריאה
על חגבים בדרום,
אני חייב להגיע,
אז שלום!!
***ניתוק***

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה